vrijdag 12 januari 2018

Feest!

Natuurlijk zeg je van een vrouw beter niet hoe oud ze wordt, hihi, maar mijn lieve zus verjaart! Vandaag mag ze het met de buren vieren en morgen wordt ze door haar zoon en schoondochter meegenomen op een surprise-trip, ze weet dus niet wat haar te wachten staat *wink, big smile*.
En zondag gaan wij onze beste beentje voorzetten om er nog een derde feestje van te maken.
Voor morgen een fijn weekend allemaal, ik hoop dat jullie er evenveel van zullen genieten als wij!

16 opmerkingen:

John zei

Goeiemorgen Gerda, en gefeliciteerd met je zus. och, vroeger was 79 oud, en tegenwoordige ben je dat pas als je 80 bent. :) *wink*
Een mooie leeftijd hoor, en ik verwacht niet anders dat jullie er zondag de boel op stelten gaan zetten. :)
En voor vandaag een fijne dag.

torfs; gilbert allemaal foto's zei

Morgen , Gerda,

geniet er van,want hoe ouder je word hoe meer je waardeert dat je nog leeft,als je nog een beetje gezond bent.
Nog en fijne dag en een heel goed weekend

Tine de Jong zei

Goedemorgen Gerda. Gefeliciteerd met je zus en het feest wat eraan komt zal best gezellig worden. Van mij alvast ook veel plezier gewenst allen en een heel gezellig weekend.

willy zei

van hartelijke felicitaties Gerda

en alvast veel plezier gewenst

Natasja zei

Gefeliciteerd lieve Gerda, met je zus. 79 jong, mijn vader wordt in mei 81 jaar. Onvoorstelbaar. Idd vroeger was je oud, maar als je sommigen nu nog ziet, nou die springen nog over een hekje! Fijn weekend en lekker feesten!

Marjolijn. zei

Van harte proficiat voor en met je zusje...!
Maak er maar een gezellig feestje van zondag...!!

Anoniem zei

Van harte proficiat met de verjaardag van je zus.
Maak het maar gezellig.
Groetjes.

Merel zei

Daar wordt nogal gefeest
Heel veel lieve verjaardag wensjes voor je zus

Albert y Mara fotoblog zei

FELICIDADES con tu hermana Magda.
Veel plezier zondag tijdens het vreed(t)zame familie samenzijn.

Haba zei

Goede morgen Gerda, ik ben dus gister te vroeg langs gekomen, maar ik hoop dat ik je nu (te laat) toch nog mag feliciteren met de verjaardag van je zus. Feest het hele weekend maar door :)
Fijne zaterdag gewenst.

Nikki zei

Van harte Gefeliciteerd aan Magda met haar verjaardag
Wens je een fijn weekend Gerdake

Lutje zei

Magda, een gelukkige verjaardag
met zo'n zus kan feesten niet anders dan leuk zijn ;-)
Een @->- voor jou.

Mirjam Kakelbont zei

Tegen de tijd dat je tot de leeftijd van de allersterksten gaat behoren, mag je best het aantal levensjaren vermelden.
Van harte gefeliciteerd met je zus, Gerda! En Magda nog veel gezonde levensjaren toegewenst.

Haba zei

Goede morgen Gerda, ik hoop dat het derde feestje ook heel gezellig gaat zijn, veel plezier samen.
Het wordt dus een feestelijke zondag voor jullie vandaag.

gerdaYD zei

Bedankt allemaal voor de lieve wensen!

pieterbie zei

Te laat, maar toch nog proficiat, Magda!
Surprisetrip, wat leuk.
Ben toch een beetje benieuwd wat dat geworden is.