dinsdag 5 augustus 2014

Gentse Feesten Parade 2014: markante koppen


Eén van de bellenmannen die de Parade met luid geklingel en een al even luide stem opvrolijkten hihi. Deze en andere markante koppen die ik er spotte kunnen jullie hier (klik) vinden.

OT: zelf zie ik de spam in de slideshows niet die jullie blijkbaar ongevraagd op het scherm krijgen als je de link opent. Dat is nieuw én ongewenst want we betalen om mijn foto's daar te posten. Vandaag gaan we er Photobucket op aanspreken en hopen dat daar een mouw aan gepast kan worden. Hopelijk ook zal het jullie plezier bij het bekijken van de opnames niet vergallen...

20 opmerkingen:

Lutje zei

het zijn echt veel leuke kopjes, maar de waterdrager vindt ik de beste.
je weet wel altijd het goeie te fotograferen, want er zitten echte leuke tussen

Suske. zei

leuke foto's hoor en geen spam te zien. Fijne dag nog.

pieterbie zei

wat een super verzameling heb je hier aangelegd! Ik vind ze stuk voor stuk goed, hoor.
OT: ik vrees dat je gelijk hebt wat oorlog en de mensheid betreft. Maar wij kunnen maar proberen van uit onze fouten te leren. Als wij allemaal aanhouden dat oorlog een oplossing is en onaanvaardbaar is gaan onze leiders het misschien ooit begrijpen. Ik denk dan natuurlijk vooral aan de leiders van de grootmachten. Vele figuren uit de geschiedenis hebben toch heel wat op hun kerfstok staan.
Ik zag dat ik wat schrijffoutjes in mijn tekst had laten staan op de blog. Sorry daarvoor, heb ze intussen verbeterd. Ik wil altijd alles te rap doen, hé.

pieterbie zei

ben nog eens geweest gaan kijken, ik krijg reklame voor ING op je fotosite. Kan idd niet als je betaalt voor je account dat ze dan nog eens reklame spuien.

Chantal zei

Ik hoor hem haast roepen

willy zei

een mooie reeks Gerda en van spam heb ik nog niets gemerkt

groeten

willy zei

en hartelijk bedankt voor je leuke reactize..

Yvette zei

altijd een feest bij jou tijdens de gentse feesten...veel plezier!

els zei

Wat een mooie mensen allemaal

Anoniem zei

Hallo,
Een jaarlijks terugkerende bezienswaardigheid, de bellemannen. Er zijn er met een heel mooie outfit en dan vooral uit de bergstreken. Maar ook de manier waarop ze het nieuws verkondigen is heel merkwaardig. En inderdaad, bij het bekijken kregen we zelfs een pop-up scherm om deel te nemen aan een wedstrijd voor het winnen van een i-pad. Heel vervelend voor jullie, groot gelijk dat je gaat klagen. Zoiets hoort niet hé.

Anoniem zei

Je koppen zijn geweldig, er zijn er die bij de start al ijs op hun hoofd moeten leggen!

Lies zei

Er zitten knappe koppen bij, Gerda, allee, de foto's bedoel ik..., hahaaa...
Lie(f)s.
@Vandaag niks raars tussen de foto's.

fotorantje zei

knappe én grappige koppen wist je te vinden Gerda
ja boven de fotoshow reclame

Marlou zei

Lieve Gerda,

wat heb je mooie koppen gespot!
Schitterende fotoos.
Ik houd erg van mensenfotoos...

Dagdag!
Groetjes, Marlou

.

christiene zei

mooi Gerda op iedere mens een andere kop...
en dat trekt allemaal aan jou voorbij
en niets is veilig
je hebt ze mooi in beeld.
Wat is er nou mooier dan mensjes kijken..
Groetjes....

Albert y Mara fotoblog zei

Een stadsomroeper hoor je al van verre roepen en dat is vaak zo plezant want dan weet je precies wat er gaande is.
Grtz Mara

curieuzeneuzemosterdpot zei

whawww .. jij hebt vast de mooiste koppen ertussenuit gevist, gerda? :-))

elke foto van je album verdient een kader!
én een nagel om die kader op te hangen! :-))

Wim zei

Inderdaad heel markante koppen zitten er tussen. De laatste vind ik wel héél markant, gekker kan het niet worden ;-)

Paul zei

Mooie plaat!!

Leo zei

Ik heb er aar weinig last van hoor. Veel bloggers kennen het reclame-euvel. Maar als je betaalt voor vrij blijven van die wervende spots is het wel vervelend....